ULFTSE BADMINTON CLUB

De gezelligste badmintonclub uit het oosten!

CLUB BUDDY'S

Een kleine bijdrage van jou voor UBC!
Altijd al een bijdrage willen leveren aan de club? Maar hier nooit echt tijd voor kunnen vrijmaken? Of geen idee wat te doen? Op welke manier?
Nu kun je iets doen voor UBC!

Club-Buddy
Wordt Buddy van onze badmintonclub! Voor een klein symbolisch bedrag verbind je je aan de club.
Jouw naam krijgt een speciale plaats in de digitale nieuwsbrief
​, dat 4 keer per seizoen verschijnt.
Naast jou als lid kunnen ook sponsoren, adverteerders en vrienden van de club op deze manier UBC steunen.
Mochten je ouders, zussen/broers of een ander familielid op deze manier UBC willen steunen, dan kan dat natuurlijk ook!

Kleine bijdrage
Als lid word je niet gevraagd een grote financiële bijdrage te leveren aan de club.
Er wordt wel eens gezegd “alle kleine beetjes helpen”.
Dit geldt ook zeker voor de Ulftse Badminton Club.
Met iedere kleine bijdrage kan er extra trainingsmateriaal worden gekocht, en onder andere activiteiten georganiseerd worden voor jeugd en overige spelers.

Welke buddy word jij?

• Buddy                      € 25,-
  • Buddy   XXL            € 45,-

Dit bedrag geldt voor één jaar, geldig vanaf de maand  dat je je aanmeldt.
Dit bedrag wordt d.m.v. automatische incasso afgeschreven.

Club-Buddy worden
Wil je Club-Buddy worden?
Stuur je naam + rekeningnummer + Buddy of Buddy XXL naar penningmeester@ulftse-bc.nl
De sponsor commissie draagt er zorg voor dat jouw naam mooi in de ‘De Klier’ verschijnt.

Ook zullen clubbuddy's vermeld worden via onze Facebookpagina en op onze website.