ULFTSE BADMINTON CLUB

De gezelligste badmintonclub uit het oosten!

LID WORDEN?

Iedereen is welkom bij de Ulftse Badminton Club!

De jeugd is verdeeld in 3 groepen. De groepen trainen van 18:30 tot 19:30 uur.

Senioren (competitie of recreatief)
Behoor je niet meer tot de jeugd, ook dan is er natuurlijk volop ruimte voor je om te komen sporten. Op de vaste verenigingsavond (woensdagavond) kun je een shuttle'tje komen slaan (vanaf 19.30 uur) en indien gewenst kun je deelnemen aan een van de vele trainingsgroepen.

Kom gerust een keer langs op de woensdagavond om te zien of je het leuk vindt. Iedereen mag 3 keer gratis meedoen voordat je je aanmeldt als lid. Ben je overtuigd? Dan kun je onderaan deze pagina het aanmeldingsformulier downloaden en opsturen of mailen naar onze ledenadministratie. Aanmeldingsformulieren zijn uiteraard ook gewoon in de hal aanwezig.

Adres Sporthal:
Industrieweg 2
7071 CK ULFT
telnr: 0315 820 996‎

AANMELDEN

Om je aan te melden als lid kun je onderstaand aanmeldingsformulier downloaden.
Al deze formulieren dienen te worden ingevuld.

CONTRIBUTIE

Alle informatie over de contributie die je als lid van de Ulftse badminton Club betaald kun je vinden in het document dat hieronder te downloaden is.

LIDMAATSCHAP OPZEGGEN

Om je lidmaatschap op te zeggen moet je een afmeldformulier invullen en inleveren bij onze secretaris. Het formulier is hier te downloaden maar ook in de hal te verkrijgen.